Produkty pro dodavatelé v eu (3)

Nákupní zastoupení - Nákupní zastoupení

Nákupní zastoupení - Nákupní zastoupení

Nákupní zastoupení pro dovozce na tureckém trhu.
Certifikace - Certifikační společnost

Certifikace - Certifikační společnost

Na jedné straně se ukázalo, že vytvoření systémů pro certifikaci produktů a služeb je velmi účinné, protože umožňuje přímý kontakt s spotřebiteli a zároveň poskytuje záruku pro spotřebitele. Dnes se v mnoha zemích světa, zejména v zemích Evropské unie, provádějí práce na certifikaci produktů a služeb. V Evropě Mezinárodní organizace pro standardizaci a v naší zemi Türk Standardları Enstitüsü vyvíjejí standardy, které směřují k tomu, aby organizace vyrábějící zboží nebo služby dodržovaly standardy a nabízely spotřebitelům kvalitní produkty a služby. Díky těmto standardům se zvyšuje povědomí o kvalitě a dodržování standardů u výrobních firem, zajišťuje se bezpečnost spotřebitelů a zároveň se vytváří možnost výběru pro spotřebitele při hledání spolehlivých produktů a služeb, čímž se předchází klamání v oblasti kvality.
UFI / PCN - UFI (Jedinečný Identifikátor Formulace) Jedinečný Identifikátor Formulace

UFI / PCN - UFI (Jedinečný Identifikátor Formulace) Jedinečný Identifikátor Formulace

Od roku 2021 bude na určitých etiketách produktů v EU vyžadován nový prvek označení, a to kód o délce 16 znaků nazývaný unikátní identifikátor formulace (UFI). Dovozci a koncoví uživatelé, kteří uvádějí tyto produkty na trh, budou muset poskytnout určité informace o produktu, včetně UFI, pro použití toxikologickými centry. Nástroje a podpora pro vytváření UFI jsou k dispozici na webových stránkách ECHA pro toxikologická centra. CO JE UFI? Unikátní identifikátor formulace, známý pod zkratkou UFI, je kód, který bude vyžadován na etiketě vašich produktů obsahujících nebezpečnou směs. Kromě UFI budete muset poskytnout také další informace o vaší směsi a relevantních produktech pro použití toxikologickými centry, jako jsou složení, obchodní název, barva, balení, kategorie produktu a toxikologické informace. UFI má za cíl vytvořit jasné spojení mezi produktem, který uvádíte na trh, a informacemi, které poskytujete.